Przetarg nieograniczony na oświetlenie w Sokołowie
nr sprawy RG. 3410/14/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: „Oświetlenie zewnętrzne Kościoła w Sokołowie”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Gostynin,
09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26 ,
tel (024) 236 – 07 –52 , fax (024) 236 –07-69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl .
II. Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony na której zamieszczona jest specyfikacja.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07-69, bezpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest oświetlenie zewnętrzne / iluminacja Kościoła w Sokołowie z linią kablową. Zakres: linia kablowa – 140m, oprawy z lampami wysokoprężnymi metalohalogenkowymi 250W – 6 szt, słupy oświetleniowe – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany branży elektrycznej – stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: 45315300-1
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 22 grudnia 2009rr.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz osób pełniących funkcje techniczne, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych- wykształcenia i uprawnień, kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego – zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Kierownik robót powinien posiadać zaświadczenie wydane przez Konserwatora Zabytków, że posiada kwalifikacje w zakresie wykonawstwa i nadzoru techniczno – budowlanego przy zabytkach nieruchomych lub posiadać co najmniej dwuletnią praktykę udokumentowaną w zakresie wykonawstwa lub nadzoru w obiektach zabytkowych – dokumenty te należy dołączyć do oferty.
IX. Wadium. Nie dotyczy.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, sekretariat pok. Nr 2, do dnia: 13 listopada 2009r, do godz. 09.00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, w dniu: 13 listopada 2009r o godz. 09.30
XII. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
XIII. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XV. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od terminu składania ofert.
XVI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Małgorzata Wiland (w sprawach specyfikacji) – 024 236 07 75.
XVIII. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 23.10.2009r.
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Załącznik nr 1 - formularz oferty,
Załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy,
Załącznik nr 3 - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
Załącznik nr 5 - projekt umowy,
Załącznik nr 6 - Dokumentacja :
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część 1; część 2.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 23.10.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ...11.2009r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl dnia 23.10.2009 r.