Przetarg nieograniczony na przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół
nr sprawy RG. 3410/16/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: „Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Gostynin”
I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Gostynin,
09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26 ,
tel (024) 236 – 07 –52 , fax (024) 236 –07-69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl .
II. Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony na której zamieszczona jest specyfikacja.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07-69, bezpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego dwudaniowego posiłku dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Gostynin.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15894210-6, 55524000-9
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od 04.01.2010 do 25.06.2010r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1 do siwz,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IX. Wadium. Nie dotyczy.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, sekretariat pok. Nr 2, do dnia: 07 grudnia 2009r, do godz. 09.00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, w dniu: 07 grudnia 2009r o godz. 09.30
XII. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
XIII. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XV. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od terminu składania ofert.
XVI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Małgorzata Wiland– 024 236 07 75.
Elżbieta Obszyńska – 024 236 07 73
XVIII. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 27.11.2009r.
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Załącznik nr 1 - oświadczenie wykonawcy,
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 3 - projekt umowy.