W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin - II przetarg

RG.271.4.2014

 

Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin
Numer ogłoszenia: 213830 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2360752, faks 24 2360769.

·      Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu sportowego w m. Lucień gm. Gostynin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn.: Budowa obiektu sportowego w m. Lucień, gm. Gostynin są roboty budowlane obejmujące: budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej wraz z piłkochwytami,bramkami i drenażem, budowę budynku zaplecza typu kontener, wykonanie oświetlenia terenu, wykonanie ogrodzenia panelowego wokół boiska wraz z bramą i dwoma furtkami, niezbędną infrastrukturę w skład której wchodzą:utwardzenie terenu z kostki betonowej ( chodniki, place manewrowe i miejsce na pojemnik na śmieci ), dwie wiaty systemowe dla zawodników, kanalizacja deszczowa wraz ze zbiornikiem szczelnym, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje nasadzeń zieleni (drzewa i krzewy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.27.20-8, 45.21.22.21-1, 45.31.61.00-6, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujących budowę obiektów o nawierzchni z trawy naturalnej i wartości brutto min. 200 000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) każde,w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunków od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

·      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, t.j. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w tym przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·      wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

·      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

·      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·      aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·      lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy, kosztorys sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną, ewentualne pełnomocnictwo, ewentualne zobowiązanie, dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:a) osób określonych w § 7 ust. 1 i 2 wzoru umowy, b) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz z przypadkach określonych w § 6 ust. 7, 8 i 10 wzoru umowy, c) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin ul. Rynek 26 09-500 Gostynin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Gostyninie ul. Rynek 26 09-500 Gostynin, sekretariat pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania ubiega się o otrzymanie dofinansowania w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.


Załącznik nr 1 - Formularz oferty.

Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22

                        ust. 1 ustawy.

Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie

                        art. 24 ust. 1 ustawy.

Załącznik nr 4 - Doświadczenie zawodowe - Wykaz robót budowlanych.

Załącznik nr 5 - Potencjał kadrowy - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

                       oraz oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy

                               nakładają obowiązek    posiadania takich uprawnień.


 Załącznik nr 6 - Przynależność do grupy kapitałowej.

 Załącznik nr 7 - Przedmiar robót.

 Załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa: 1  2  3  4

 Załącznik nr 9 - STWiOR.

 Załącznik nr 10 - Wzór umowy.

 

 

 

 



Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                              dnia  26.06.2014.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                           dnia ..........2014r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl,         dnia  26.06.2014r.

Załączniki

1 pdf, 417 kB
2 pdf, 463 kB
3 pdf, 8.66 MB
4 pdf, 464 kB

Powiadom znajomego