W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zapytanie ofertowe dotyczące opracowania wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”

Gmina Gostynin                                                                                            Gostynin, dn. 29.09.2014r.

ul. Rynek 26

09-500 Gostynin

 

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe

(dot. Opracowania wydania monografii „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności”)

 

 

I.       POSTANOWIENIA OGÓLNE

Wartość zamówienia jest niższa niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30 000 euro, dlatego też na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2013r., poz. 907 z późn.zm) niniejszej ustawy nie stosuje się.

 

II.    ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gostynin

ul. Rynek 26

09-500 Gostynin

NIP 971-065-94-40, REGON 611015922

III. Przedmiot zamówienia

1. Kod CPV:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu monografii  „Gmina Gostynin – od pradziejów do współczesności” zgodnie z poniższą specyfikacją.

2. Specyfikacja

1.      Monografia powinna stanowić wyczerpujące źródło informacji na temat historii obszaru Gminy Gostynin. Monografia  ma stanowić tzw. małą encyklopedię o obszarze Gminy Gostynin o kulturze, historii oraz ludziach.(co najmniej 200 stron). 

2.      Monografia powinna składać się z dwóch części:

Część I: Historia  gminy Gostynin od początku pierwszych wzmianek  do czasów dzisiejszych.

Część II: Historia obszaru poszczególnych miejscowości obszaru Gminy Gostynin.

 

3.      Monografia zostanie opracowana na podstawie zasobów archiwalnych zebranych przez Oferenta.

4.      Po dostarczeniu Zamówienia przez Oferenta, monografia będzie  oceniona przez Zamawiającego. Oferent w razie zastrzeżeń zobowiązuje się  wprowadzić poprawki zgodnie z wytycznymi w terminie 10 dni roboczych od otrzymania recenzji.

5.      Monografia powinna zostać przygotowana przez osobę/ zespół wykwalifikowany
i posiadający doświadczenie w tego typu usłudze.

6.      Oferent zobowiązuje się przenieść prawa autorskie na Zamawiającego.

 

IV.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA MONOGRAFII

1)      Oferent zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:

a.       Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)

b.      Podpisane oświadczenie (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego w przypadku instytucji/firmy)

c.       Opis doświadczenia autora/autorów monografii w przygotowaniu publikacji (autorstwo/redakcja monografii autorstwo rozdziału w monografii, artykułu w czasopiśmie naukowym) z zakresu monografii Gmin i Miast z ostatnich 7 lat (od 2008) (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)

d.      Proponowana struktura monografii (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)

e.       Dokumenty rejestracyjne Wykonawcy: nr NIP, nr REGON, aktualny odpis KRS albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej ( w przypadku jednostki organizacyjnej) lub

Dane osobowe: imię i nazwisko, adres zameldowania, adres e-mail, NIP, PESEL
(w przypadku osoby fizycznej).

 

2)      Oferta powinna być podpisana przez Oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta.

3)      Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych elementów skutkuje odrzuceniem oferty.

 

V.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Monografia powinna zostać opracowana i dostarczona do zamawiającego w wersji elektronicznej (dokument tekstowy) w ciągu 40 dni od podpisania umowy.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1) Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres Gminy Gostynin ( z dopiskiem: Monografia Gminy Gostynin) lub złożona osobiście w Sekretariacie Urzędu w zaklejonej kopercie do dnia 8 września do godz. 15.30. Decyduje data wpływu.

2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

3) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5) Zapytanie ofertowe zostało zamieszone na stronie: www.uggostynin.bip.org.pl

VII.          OCENA OFERT  TRYB WYBORU WYKONAWCY

1.      Ocena oraz wybór najkorzystniejszej oferty nastąpią dnia 9 września o godz. 12. Oferenci o wyniku zapytania ofertowego zostaną poinformowani przez Zamawiającego drogą elektroniczną.

2.      Wykonawcą może być:

a.       osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna posiadające niezbędną wiedzę
i doświadczenie o potencjał organizacyjny i ekonomiczny do wykonania zamówienia.

b.      Podmiot nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

3.      Wykonawca nie może pozostawać powiązany zarówno z Zamawiającym jak i osobami upoważnionymi do czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo ( tzn. uczestniczyć w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej, posiadać udziały lub co najmniej 10 % akcji, pełnić funkcję członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawać w związku małżeńskim, w stosunku o  pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku do przysposobienia, opieki i kurateli), co potwierdza w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

4.      Oferta niekompletna zostanie odrzucona bez przyznania liczby punktów:

5.      Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

Cena brutto

60%

6 pkt

2.

Doświadczenie autora/autorów monografii w przygotowaniu publikacji z zakresu historii jednostek samorządu terytorialnego

40%

4 pkt

 

6.      Zamawiający przyzna punkty na podstawie następujących zasad:

a)      Cena brutto (załącznik nr 1)

Liczba przyznanych punktów w ocenianej ofercie będzie liczona w następujący sposób:

 

                  Najniższe oferowana cena w ramach

C=                                                                                   x   10  x  60%

                  Cena proponowana przez Oferenta

 

b)      Doświadczenie autora/autorów monografii w przygotowaniu publikacji z zakresu monografii gminy ostatnich 7 lat  (od 2008  do 2014 roku)(załącznik nr 3)

Ocena dokonana na podstawie liczby publikacji autora/autorów lub redaktora/redaktorów:

  1. od 1 do 5  publikacji – 1 punkt
  2. od 6 do 10 publikacji – 2 punkty
  3. od 11 do 15 publikacji – 3 punkty
  4. 16-20 publikacji – 4 punkty

 

W sumie oferent może uzyskać 10 punktów.

7.      Spośród  Oferentów wyłoniony zostanie Wykonawca, z którym zostaną ustalone niezbędne do realizacji zamówienia szczegóły, a następnie  zostanie podpisana  umowa. W umowie zostanie zawarty paragraf zastrzegający prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją zamówienia.

8.      Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z powyższymi zasadami, ze , ze względu na jednakową liczbę punktów, zamawiający może wezwać dostawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych lub zaprosić ich do negocjacji.

9.      Jeżeli złożona oferta zostanie tylko jedna ważna oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub kilka ofert, z których każda z osobna przewyższać będzie ww. kwotę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania przestawionych cen i innych warunków związanych z realizacją zamówienia.

10.  Wykonawcy, składając oferty dodatkowe lub przystępując do negocjacji , nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

DODATKOWE INFORMACJE

1)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury wyboru ofert na każdym etapie postępowania.

2)    Dodatkowych informacji udziela – Agata Uczciwek: e-mail: a.uczciwek@gminagostynin.pl, nr telefonu (24) 236 07 54

 DO POBRANIA:

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego FORMULARZ OFERTOWY – pobierz

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego OŚWIADCZENIE – pobierz

Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego DOŚWIADCZENIE AUTORA/ AUTORÓW MONOGRAFII W PRZYGOTOWYWANIU PUBLIKACJI Z ZAKRESU HISTORII JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO (od 2008-2014) – pobierz

Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego STRUKTURA MONOGRAFII – pobierz

Załączniki

Powiadom znajomego