W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Posiedzenie Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej, Oświaty, Kultury i Spraw Mieszkaniowych w dniu 17 lutego 2022r. o godz. 14.30.

Zapraszam na posiedzenie Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej, Oświaty, Kultury i Spraw Mieszkaniowych, które odbędzie się w dniu 17 lutego 2022r. o godz. 14.30  w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.


Proponujemy następujący porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej, Oświaty, Kultury i Spraw Mieszkaniowych za 2021 rok.
2. Przyjęcie sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Gostynin.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: ustanowienia  programu osłonowego w zakresie wsparcia działań na rzecz seniorów niesamodzielnych ze względu na wiek oraz stan zdrowia w związku z utrzymującym się stanem epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej i ochroną przed zakażeniem COVID -19 w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022. 
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: wyboru Przewodniczących i Zastępców Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy Gostynin.
5.  Sprawy bieżące i różne.

 
                                                         Przewodnicząca Komisji             
                                                              Renata Kędzierska















Na podstawie art.25 ust.1 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372, poz. 1834) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

Powiadom znajomego