W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej w dniu 28 grudnia 2023r o godz. 14:45

Zapraszam na posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej, które odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023r o godz. 14:45 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.

Proponuję następujący porządek posiedzenia: 
1. Informacja dotycząca funkcjonowania jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej – podsumowanie zebrań
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gostynin.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały Budżetowej Gminy Gostynin na rok 2024 w zakresie działania komisji.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2024. 
5. Wypracowanie planu pracy komisji na 2024 rok.
6. Sprawy bieżące i różne.


                               Przewodnicząca Komisji  
                               Jolanta Elżbieta Sulma 
 
    


Na podstawie art.25 ust.1 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

Powiadom znajomego