W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej w dniu 2 marca 2023r o godz. 16.30.

Zapraszam na posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej, które odbędzie się w dniu 2 marca 2023r o godz. 16.30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.

Proponuję następujący porządek posiedzenia: 
1. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskiej i Ochrony Przeciwpożarowej za 2022 rok.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: zmiany Statutu Gminy Gostynin.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Gostynin na rok 2023.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: wyboru sołtysa sołectwa Mysłownia Nowa oraz wyznaczenia terminu i przewodniczącego zebrania.
5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: zmiany uchwały NR 448/XLIV/2022 Rady Gminy Gostynin z dnia 30 listopada 2022 r. w sprawie Programu Współpracy Gminy Gostynin z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023
6. Sprawy bieżące i różne.


          
                              Przewodnicząca Komisji  
                               Jolanta Elżbieta Sulma 
 





Na podstawie art.25 ust.1 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.


Powiadom znajomego