W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

LII Sesja Rady Gminy Gostynin

Zapraszam na LII Sesję Rady Gminy Gostynin, która odbędzie się w dniu 27 października 2023 r. o godz. 12.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.

Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad - wnioski do porządku obrad.
1.1. Przyjęcie porządku obrad
2. Sprawozdanie Wójta z działalności za okres międzysesyjny i z realizacji uchwał Rady Gminy Gostynin.
3. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr 450/XLV/2022 Rady Gminy Gostynin z dnia 29 grudnia 2022 roku w  sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gostynin.
4. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Budżetową Gminy Gostynin na rok 2023.
5. Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu ustnego nieograniczonego gruntów stanowiących działkę nr ewid. 192/3 o pow. 0,0090 ha położonych  na terenie wsi Bierzewice gm. Gostynin
6. Podjęcie uchwały w sprawie: nabycia niezabudowanej nieruchomości stanowiącej działkę nr 94/14 o pow. 0,0119 ha położoną na terenie wsi Krzywie gm. Gostynin z przeznaczeniem na realizację celu publicznego.
7. Podjęcie uchwały w sprawie: rozpatrzenia wniosku sołectwa Białe – Antoninów w sprawie przyznania środków z funduszu sołeckiego na rok budżetowy 2024.
8. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
9. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia regulaminu głosowania w wyborach ławników do sądów powszechnych.
10. Podjęcie uchwały w sprawie: wyboru ławników na kadencję 2024-2027.
11. Informacja Przewodniczących komisji o realizacji wniosków komisji.
12. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
13. Sprawy różne i wolne wnioski.
14. Zakończenie obrad.

 
                                             Przewodnicząca Rady Gminy
                                                    Renata Kędzierska 
                                                  (Na oryginale podpis)





Na podstawie art.25 ust.1 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

Powiadom znajomego