W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Zapytanie ofertowe na opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na SUW Lucień

Gostynin, dnia 17.03.2017 r.

Znak: RG.271.2.1.2017

       (znak sprawy)

 

Zapytanie ofertowe o wartości zamówienia poniżej 30.000 EURO

Wójt Gminy Gostynin zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na zadanie pn.: „ Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Lucień ”.

 

  1. Zamawiający: Gmina Gostynin

  2. Opis sposobu przygotowania oferty:

 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (pocztą na adres Urzędu Gminy w Gostyninie,
ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin) w kopercie z opisem: „Oferta cenowa na opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zadania  pn.Projekt budowlany Przebudowy i rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w m. Lucień” lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy (pok. nr 2).

a)    Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.

b)   Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie, oraz obejmować całość zamówienia.

 

3.       Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i dokumentacji wykonawczej dla ww. zadania

a)      Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w m. Lucień w ilości 5 egz. wraz z kompletną wersją elektroniczną na płycie CD ( w zapisie PDF).

b)      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w ilości 1egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (w zapisie PDF).

c)      Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

d)     Przedmiar robót w ilości 1 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD

( w zapisie PDF) dla każdej z branż.

e)      Kosztorys inwestorski w ilości 1 egz. wraz z wersja elektroniczną na płycie CD

     ( w zapisie PDF) dla każdej z branż.

3. Zamówienie obejmuje również uzyskanie:

a)      Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych i wytycznych do projektowania

b)      Wykonanie map do celów projektowych.

c)      Dokonanie wszelkich uzgodnień z Zamawiającym, właściwymi organami administracji publicznej oraz odpowiednimi instytucjami.
Koszty wynikające z uzgodnienia dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca.

d)     Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę .

e)      Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robot budowlanych.

 

Planowana zakres inwestycji :

Inwestycja obejmować będzie wykonanie projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w m. Lucień tj.:

-          rozbudowę hali technologicznej  polegającej na dostosowaniu do potrzeb zastosowanej technologii i wymogów obowiązujących przepisów  oraz  rozbudowę i przebudowę pozostałych pomieszczeń  w zakresie niezbędnym do spełnienia wymagań techniczno-sanitarnych dla tego typu obiektów,

-          wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,

-          docieplenie ścian zewnętrznych budynku,

-          remont pokrycia dachu wraz z wymianą orynnowania,

-          wymianę urządzeń technologicznych, dzięki którym uzyskane parametry wody  uzdatnionej spełniać będą wymagania  zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007r  w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi  (Dz.U. Nr 61, poz.417) z późniejszymi zmianami z dnia 20.04.2010 ( Dz.U. Nr 72, poz.466),

-          wymianę orurowania i armatury,

-          wprowadzenie automatyki procesów technologicznych uzdatniania wody,

-          wprowadzenie pomiarów i wizualizacji procesów technologicznych (SCADA) wraz z ich zdalnym monitoringiem (via internet),

-          modernizację istniejącej instalacji elektrycznej,

-          wymianie pompy oraz armatury w studniach  głębinowych,

-          przebudowę odstojnika popłuczyn w razie potrzeby wykonania,

-          budowę nowych rurociągów międzyobiektowych,

-          utwardzenie terenu,

-          dobór zbiorników wyrównawczych wody uzdatnionej,

-          wymiana i doprojektowanie nowego ogrodzenia w zakresie niezbędnym do eksploatacji stacji uzdatniania wody.

Dokumentację należy opracować kompleksowo we wszystkich branżach, które wynikają z warunków, uzgodnień i decyzji uzyskanych przez Wykonawcę na etapie projektowania oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wykonawca opisując przedmiot zamówienia zobowiązany jest uwzględnić aktualne przepisy ustawy  Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca określając w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, nazw własnych obowiązany jest wskazać rozwiązania równoważne i sposób oceny równoważności.

4. Wymagany termin realizacji umowy: 10.12.2017 r.

 

5. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:

a) cena                                - 100 %

 

6. Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:

W cenę oferty należy wliczyć:

a)      Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

b)      Obowiązujący podatek od towarów i usług oraz wszystkie elementy inflacyjne, opłaty, podatki.

Cena podana przez Wykonawcę  za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2017 r. do godziny 10.00. w Urzędzie Gminy w Gostyninie. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2017 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego.

8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są:

Urząd Gminy Gostynin: Anna Grzybowska – w sprawach merytorycznych tel. 24 2360775

Zakład Komunalny w Solcu: Paweł Czarnecki – w sprawach technicznych tel. 24 2353091.

9. Informacje dotyczące zawierania umowy:

Po dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej z wybranym wykonawcą podpisana zostanie umowa w terminie 7 dni. Wzór umowy stanowi zał. Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy aktualnych dokumentów dotyczących posiadanych uprawnień oraz dowód potwierdzający wykonanie podobnej usługi projektowej zrealizowanej w ostatnich trzech latach.

 

10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

10. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści umowy lub wzór umowy:

a)      Wzór umowy - pobierz.

b)      Formularz ofertowy - pobierz.

 

Wójt Gminy Gostynin

Edmund Zieliński






 

 

Załączniki

Powiadom znajomego