W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Informacja o wyborze oferty w postępowaniu RG.271.1.18.2018

                    Gostynin, 12.12.2018r.

RG.271.1.18.2018

 

 

 

 

INFORMACJA  O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

         Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. 2017 poz. 1579 ze zm.) Gmina Gostynin informuje, iż w wyniku  postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia pn. „Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu Urzędu Gminy Gostynin na rok 2019” jako  najkorzystniejszą wybrano ofertę  złożoną przez firmę:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gostyninie Sp. z o.o.

ul. 18 Stycznia 36, 09-500 Gostynin

za cenę  oferty brutto – 185 802,00 zł; Opust (rabat) – 0,06 zł/litr

Liczba punktów kryterium:

Cena – 60 pkt,  Opust – 40pkt, Łącznie – 100 pkt.

Uzasadnienie wyboru: Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu, spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, otrzymała 100 pkt w kryterium wyboru.

W niniejszym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.


Powiadom znajomego