W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Ogłoszenie o zawarciu umowy w postępowaniu RG.IN.271.5.2012

 

RG.IN.271.5.2012



OGŁOSZENIE

O ZAWARCIU UMOWY



przedmiot zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Gostynin w ramach projektu Pomocna dłoń



Gmina Gostynin informuje, iż w w/w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zawarte zostały w dniu 13.02.2012r. umowy z Wykonawcami:



Część 1 – Materiały dydaktyczne


Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. zo.o.

Al. Solidarności 15

15-751 Białystok


Część 2 – Urządzenia i sprzęt


MM MARKET Małgorzata Małecka

ul. Szałasa 17

03-180 Warszawa













Wywieszono na tablicy ogłoszeń dnia 16.02.2012r,

Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl dnia 16.02.2012r;

Zdjęto z tablicy ogłoszeń dnia............................


Powiadom znajomego