<?<:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Gostynin, ul. Parkowa 32,

Pok. nr 19

Tel. (024) 236 07 67

Komórka odpowiedzialna :

Referat Zagospodarowania Przestrzennego

Sprawa:

Decyzja o warunkach zabudowy/ o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o ustalenie warunków zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Do pobrania : WNIOSEK

Opłaty:

Od wydania decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 107 zł.

 

Opłata skarbowa nie dotyczy inwestycji mieszkaniowych.

Termin załatwienia sprawy:

Do 60 dni.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję – odwołanie składa się w Kancelarii.

 

Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.

 

 

Sprawa:

Zaświadczenie o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Do pobrania : WNIOSEK

2. Mapa geodezyjna w skali 1:5000 zawierająca aktualne oznaczenia działki.

Opłaty:

  Opłata skarbowa:

- za zaświadczenie – 17 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

 

 

Sprawa:

Zaświadczenie potwierdzające przeznaczenie terenu w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin.

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.

2. Mapa geodezyjna w skali 1:5000 zawierająca aktualne oznaczenia działek

Opłaty:

Opłata skarbowa:

- za zaświadczenie - 17 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Uwagi:

1. Organ administracji państwowej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.

2. Organ administracji państwowej, przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające.

 

 

   

Sprawa:

Zawiadomienie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy (wniosek)

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zawiadomienia

2. Mapa geodezyjna w skali 1:5000 zawierająca aktualne oznaczenia działek

Opłaty:

Opłata skarbowa:

- za zawiadomienie - 30 zł

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Uwagi:

 

 

 

Sprawa:

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin (wniosek ).

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

2. Załączniki:

- dwa egzemplarze mapy sytuacyjnej z określeniem położenia rzeczowego terenu w połączeniu z najbliższą drogą publiczną,

- upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu inwestora

Opłaty:

 

1. Opłata skarbowa za wydanie wypisu lu wyrysu ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego:

- od wypisu:

a) do 5 stron - 30 zł,

b) powyżej 5 stron - 50 zł,

 

- od wyrysu:

a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 - 20 zł,

b) nie więcej niż - 200 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Uwagi:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii.

 

 

 

 

 

 



Załączniki:

wniosek_o_war.zabudowy
WNIOSEK
WNIOSEK