Pozakonkursowy tryb udzielania dotacji 
Ogłoszenie


publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Data obowiązywania komunikatu:  29 październik 2020 r. – 5 listopad 2020 r.

Treść


Gostynin, 29.10.2020 r.


Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszczam poniższą ofertę:

Rodzaj zadania publicznego – zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym.

Tytuł zadania publicznego (nazwa własna projektu)
„Dzienny Punkt Wsparcia dla osób uzależnionych, nadużywających i używających w sposób szkodliwy substancji chemicznych oraz dla członków ich rodzin.”

Nazwa oferenta:
Stowarzyszenie zwykłe „Dobre Życie”,Halinów 8, 09-500 Gostynin,


Termin realizacji zadania:  13 listopad 2020 r. – 15 grudzień 2020 r.

Wysokość dofinansowania zadania publicznego:
10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Uwagi do oferty należy składać do Urzędu Gminy Gostynin lub przesłać na adres Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin  w terminie do 5 listopada 2020 roku.

Pracownik Urzędu Gminy do kontaktu: Agnieszka Rutkowska, 

tel. 24 236-07-56, email a.rutkowska@gminagostynin.pl

 



Załączniki:

Oferta
Uwagi do oferty
klauzula informacyjna