Oferta została wycofana przez oferenta

 

 

Pozakonkursowy tryb udzielania dotacji 

Ogłoszenie


publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.


Data obowiązywania komunikatu:  1 październik 2020 r. – 8 październik 2020 r.

Treść

                                                                                                     Gostynin, 01.10.2020 r.

Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszczam poniższą ofertę:

Rodzaj zadania publicznego – zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym.

Tytuł zadania publicznego (nazwa własna projektu)
„Dzienny Punkt Wsparcia dla osób uzależnionych, nadużywających i używających w sposób szkodliwy substancji chemicznych oraz dla członków ich rodzin.”

Nazwa oferenta:
Stowarzyszenie zwykłe „Dobre Życie”,Halinów 8, 09-500 Gostynin

Termin realizacji zadania:  15 październik 2020 r. – 15 grudzień 2020 r.

Wysokość dofinansowania zadania publicznego:
10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

 
Uwagi do oferty należy składać do Urzędu Gminy Gostynin lub przesłać na adres Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin  w terminie do 8 października 2020 roku.

Pracownik Urzędu Gminy do kontaktu: Agnieszka Rutkowska, 
tel. 24 236-07-56, email a.rutkowska@gminagostynin.pl



Załączniki:

Oferta
Uwagi do oferty
klauzula informacyjna