Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Bierzewicka 50
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: (+48) 24 236 07 52

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: https://gminagostynin.eu/

NIP URZĘDU
: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

„Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostynin w roku 2025”

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostynin w roku 2025”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy G.621.1.2025
Zamawiający Gmina Gostynin
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pocztą tradycyjną, elektronicznie email: k.grabowska@gminagostynin.pl lub osobiście w sekretariacie urzędu
rozstrzygnięcie

Rozstrzygnięte

Załączniki

Powiadom znajomego