Gostynin, 11.05.2017r.

RG.271.2.3.2017

 

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

 

Zamawiający – Gmina Gostynin Rynek 26, 09-500 Gostynin zaprasza do składania ofert cenowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 Euro do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się przepisów ww. ustawy.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie „PRAWO BUDOWLANE” oraz przepisach wykonawczych.       

Zamawiający informuje, iż zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytet IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2. „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.

                                                   

2. Zakres usługi  obejmuje w szczególności:

1/    kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z  przepisami techniczno - budowlanymi, normami  państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy  technicznej,

2/    kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,

3/   kontrolę ilości i wartości  wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, w tym robót podlegających zakryciu lub zanikowych,

4/    kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania,

5/    kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,

6/    kontrolę prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego  wykonywania robót,

7/ przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placów budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu,

8/  sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie,

9/    kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym,

10/  potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektów,

11/  uczestniczenie w czynności odbioru obiektów lub robót i przekazania ich do użytku,

12/ uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,

13/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót,

14/ merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o płatność, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe,

15/ wizytowanie robót w okresie ich realizacji nie rzadziej niż raz w tygodniu, a na żądanie Zamawiającego w terminach dodatkowo przez niego wyznaczonych.

 

3.Ogólna charakterystyka zadania objętego  nadzorem  inwestorskim:

Zakres prac w ramach  zadania obejmuje nadzór inwestorski nad czterema obiektami tj:

1/ Termomodernizacja budynku szkoły Sierakówek.

Szkoła w Sierakówku

Konstrukcja/ technologia budynku: tradycyjna murowana

Kubatura: 3590,00m3

Powierzchnia użytkowa: 1087,30m2

Liczba kondygnacji: 2

a)      Zakres branży architektonicznej:

  • Demontaż parapetów zewnętrznych i orynnowania;
  • Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 14cm w technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach;
  • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 14cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych;
  • Montaż orynnowania;
  • Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;

Zakres dodatkowy branży architektonicznej:

·         Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm;

·         Wejście główne: montaż płytek gresowych, uzupełnienie balustrad wraz z malowaniem

b) Zakres branży elektrycznej:

·         Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., instalacji solarnej, liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników temperatury;

·         Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem instalacji;

·         Montaż instalacji odgromowej;

·         Montaż oświetlenia zewnętrznego 8 opraw;

·         Montaż modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji;

·         Okablowanie do instalacji oświetlenia zewnętrznego;

b)      Zakres branży sanitarnej:

·         Częściowy demontaż instalacji c.o.- demontaż grzejników

  • Montaż pomp, regulatorów obiegu, regulatorów pogodowych, manometrów- modernizacja kotłowni;
  • Montaż otulin na przewodach instalacji c.o. wraz z malowaniem i oznakowaniem;
  • Regulacja instalacji c.o.- montaż głowic termostatycznych;
  • Montaż grzejników;
  • Montaż nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.

2/ Termomodernizacja budynku szkoły Lucień.

Szkoła w Lucieniu (wpisana do rejestru zabytków)

Konstrukcja/ technologia budynku: tradycyjna murowana

Kubatura: 3407,00m3

Powierzchnia użytkowa: 854,10m2

Liczba kondygnacji: 3, częściowo 1

a) Zakres branży architektonicznej:

  • Demontaż parapetów zewnętrznych i orynnowania;
  • Ściany fundamentowe (sala gimnastyczna)- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 12cm w technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach;
  • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 10cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych;
  • Montaż nowych obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem;
  • Montaż  stolarki okiennej i częściowo drzwiowej

Zakres dodatkowy branży architektonicznej:

·         Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm;

b) Zakres branży elektrycznej:

·         Montaż rozdzielnicy głównej oraz rozdzielnicy instalacji wentylacji;

·         Montaż oświetlenia zewnętrznego 4 oprawy

·         Montaż modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji;

·         Okablowanie do instalacji oświetlenia zewnętrznego;

·         Rozbudowa kotłowni: rozbudowa tablicy głównej w kotłowni, wykonanie instalacji zasilania dodatkowych urządzeń kotłowni;

·         Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., instalacji solarnej, liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników temperatury;

·         Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem instalacji;

·         Montaż instalacji odgromowej.

c) Zakres branży sanitarnej:

  • Częściowy demontaż instalacji c.o.- rozdział na dwa obiegi;
  • Montaż pomp, regulatorów pogodowych, manometrów- modernizacja kotłowni;
  • Montaż otulin na przewodach instalacji c.o. wraz z malowaniem i oznakowaniem;
  • Regulacja instalacji c.o.- montaż głowic termostatycznych;
  • Montaż jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła (sala gimnastyczna);
  • Montaż czerpnio- wyrzutni powietrza;
  • Montaż nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.

 

3/ Termomodernizacja budynku szkoły Emilianów.

Szkoła w Emilianowie

Konstrukcja/ technologia budynku: tradycyjna murowana

Kubatura: 3842,60m3

Powierzchnia użytkowa: 965,30m2

Liczba kondygnacji: 1

 

a)      Zakres branży architektonicznej:

  • Demontaże- parapety zewnętrzne, orynnowanie;
  • Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 14cm w technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach;
  • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 14cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych;
  • Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
  • Docieplenie stropodachu: wełną mineralną gr 21cm, pokrycie papą termozgrzewalną 2 warstwy, demontaż obróbek blacharskich i montaż nowych;
  • Montaż orynnowania;
  • Naprawa kominów: uzupełnienie tynków i czapek kominowych, malowanie;

Zakres dodatkowy branży architektonicznej:

·         Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm;

·         Wejście główne: montaż płytek gresowych, uzupełnienie balustrad wraz z malowaniem

b) Zakres branży elektrycznej:

  • Montaż monitoringu: montaż szaf dystrybucyjnych, montaż wodomierzy, montaż liczników energii, okablowanie oraz oprogramowanie serwera monitoringu;
  • Montaż oświetlenia zewnętrznego 10 opraw;
  • Montaż fotowoltaiki wraz z rozruchem instalacji;
  • Montaż instalacji odgromowej;
  • Montaż zasilania instalacji wentylacji.

c) Zakres branży sanitarnej:

  • Montaż głowic termostatycznych;
  • Montaż nawiewników okiennych higrosterowalnych;
  • Montaż jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła (sala gimnastyczna);
  • Montaż czerpni powietrza (sala gimnastyczna).

 

4/ Termomodernizacja budynku szkoły Solec.

Szkoła w Solcu

Konstrukcja/ technologia budynku: tradycyjna murowana

Kubatura: 4112,00m3

Powierzchnia użytkowa: 1454,00m2

Liczba kondygnacji: 3

a) Zakres branży architektonicznej:

  • Demontaż parapetów, obróbek blacharskich i orynnowania;
  • Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 8cm w technologii lekkiej mokrej, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach;
  • Ściany nadziemia - przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 8cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych;
  • Montaż obróbek i orynnowania;
  • Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
  • Docieplenie stropu nad wejściem głównym- wełna 10cm;
  • Częściowe docieplenie stropu budynku głównego- wełna gr. 20cm;
  • Docieplenie ścianek kolankowych metodą lekką mokrą- styropian gr. 12 i 14cm;

Zakres dodatkowy branży architektonicznej:

·         Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm;

·         Remont podjazdu dla niepełnosprawnych.

b) Zakres branży elektrycznej:

  • Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników temperatury;
  • Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem instalacji;
  • Montaż instalacji odgromowej;
  • Montaż oświetlenia zewnętrznego 8 opraw;
  • Montaż modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji;
  • Okablowanie do instalacji oświetlenia zewnętrznego;

c) Zakres branży sanitarnej:

  • Montaż liczników ciepła;
  • Montaż otulin termoizolacyjnych na przewodach c.o., oznakowania obiegów w kotłowni;
  • Montaż głowic termostatycznych;

Montaż nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.

 

II. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki:

1.Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

a) osobą posiadającą  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnyc,h

b)   osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;

c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, a osoby które nie posiadają obywatelstwa polskiego muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju swojego pochodzenia.

2.Posiadania wiedzy i doświadczenia tj:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż; zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego lub funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej 1 000 000 zł brutto.

Na potwierdzenie warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie dołączonym do oferty stanowiącym załącznik nr 3.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy.

Zakończenie - z dniem zakończenia realizacji i rozliczenia zadania objętego nadzorem inwestorskim. Planowany termin zakończenia robót budowlanych: 10 listopada 2017r.

Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski.

 

IV. KRYTERIUM OCENY OFERT.

Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.

Cenę należy wyliczyć na cały przedmiot zamówienia – zgodnie z formularzem oferty.

 

V. SKŁADANIE OFERT.

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat w formie pisemnej  do dnia 22.05.2017r do godz. 10.00. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznaczyć:

Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego”

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.05.2017r. o godz. 10.15.

 

VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

Oferent jest związany z ofertą przez okres 30 dni.

 

VII. WYMAGANE DOKUMENTY:

1.    Formularz oferty – załącznik nr 1;

2.    Wykaz osób wraz z uprawnieniami (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) – załącznik nr 2;

3.    Wykaz usług wraz z poświadczeniem – załącznik nr 3;

4.    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.    Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

VIII. INFORMACJE DODATKOWE.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności uniemożliwiających zawarcie umowy, bez podania przyczyny.

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Eliza Starczewska     - tel. 24 236 07 75.

 

W załączeniu pomocniczo dokumentacja projektowa.