Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26,

Pok. nr 17

Tel. (024) 236 07 67

Komórka odpowiedzialna :

Referat Rozwoju Gospodarczego

Sprawa:

Decyzja o warunkach zabudowy/ o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. (wniosek)

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o ustalenie warunków zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

2.Załączniki:

- dwie kopie mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopie mapy katastralnej, przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujące teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000 a w przypadku inwestycji liniowych w skali 1: 2000,

- dane dotyczące funkcji, planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu,

- informacje dotyczące: zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków oraz innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,

- dane dotyczące charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko,

- wypis z rejestru gruntów,

- umowy zawarte między właściwą jednostką organizacyjną a inwestorem gwarantujące wykonanie uzbrojenia terenu, ewentualnie upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu inwestora.

Opłaty:

Od wydania decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 107 zł.

 

Opłata skarbowa nie dotyczy inwestycji mieszkaniowych.

Termin załatwienia sprawy:

Do 60 dni.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję – odwołanie składa się w Kancelarii.

 

Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.

Uwagi:

Inwestycje skomplikowane m.in. szkodliwe dla środowiska, niektóre liniowe mogą powodować wydłużenie czasu postępowania administracyjnego.

 

 

Sprawa:

Zaświadczenie potwierdzające przeznaczenie terenu w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin. ( wniosek)

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.

2. Mapa geodezyjna w skali 1:5000 zawierająca aktualne oznaczenia działek

Opłaty:

Opłata skarbowa:

- za zaświadczenie - 17 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Uwagi:

1. Organ administracji państwowej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.

2. Organ administracji państwowej, przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające.

 

 

   

Sprawa:

Zawiadomienie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy (wniosek)

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zawiadomienia

2. Mapa geodezyjna w skali 1:5000 zawierająca aktualne oznaczenia działek

Opłaty:

Opłata skarbowa:

- za zawiadomienie - 30 zł

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Uwagi:

 

 

 

Sprawa:

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

2. Załączniki:

- dwa egzemplarze mapy sytuacyjnej z określeniem położenia rzeczowego terenu w połączeniu z najbliższą drogą publiczną,

- upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu inwestora

Opłaty:

 

1. Opłata skarbowa za wydanie wypisu lu wyrysu ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego:

- od wypisu:

a) do 5 stron - 30 zł,

b) powyżej 5 stron - 50 zł,

 

- od wyrysu:

a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadająca stronie formatu A4 - 20 zł,

b) nie więcej niż - 200 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Uwagi:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii.