Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Gostynin, Plac Wolności 26 pok. nr 17

tel.(024)236 07 67

Komórka odpowiedzialna:

Referat Rozwoju Gospodarczego

Sprawa:

Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,

2.Załączniki:

-dwie kopie mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopie mapy ewidencyjnej, zawierającej określenie granic terenu objętego wnioskiem najbliższe otoczenie tego terenu,

-dane dotyczące funkcji i sposobu zagospodarowania terenu oraz jego charakterystyki zabudowy i zagospodarowania,

-informacje dotyczące: zapotrzebowania na wodę i energię i sposobu odprowadzenia ścieków oraz innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w szczególnych przypadkach sposobu unieszkodliwiania odpadów,

-dane dotyczące charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko,

-ewentualnie upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu inwestora.

Opłaty:

Opłata skarbowa nie dotyczy inwestycji mieszkaniowych

Pozostałe:

-za wniosek – 5,00 zł

-za każdy załącznik – 0,50 zł,

1.od budynków i budowli przeznaczonych na prowadzenie działalności gospodarczej – 190 zł,

2.od zespołu garaży składającego się co najmniej z trzech garaży – 152 zł,

3.od budynków gospodarczych, garaży i budynków o funkcji mieszanej – 38 zł,

4.pozostałe -90 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję . Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi:

Inwestycje skomplikowane m.in. szkodliwe dla środowiska , niektóre sieciowe mogą powodować wydłużenie czasu postępowania administracyjnego.

 



Sprawa:

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

2.Załączniki:

-dwa egzemplarze mapy sytuacyjnej z określeniem położenia rzeczowego terenu w połączeniu z najbliższą drogą publiczna – ulica miejską (np. turystyczny plan miasta),

-upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu inwestora

Opłaty:

1.Opłata skarbowa

-za wniosek - 5 zł,

-za załącznik- 0,50 zł,

2.Opłata administracyjna:

-za wypis, wyrys -0,90 zł.(za stronę –płatne przy odbiorze)

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Uwagi:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii.



Sprawa:

Informacja o zgodności z planem  ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o informację w sprawie zgodności z planem ogólnym zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin,

2.Załączniki:

-dwa egzemplarze mapy sytuacyjnej terenu

Opłaty:

Opłata skarbowa

-za wniosek - 5 zł,

-za załącznik- 0,50 zł,

-za wydanie informacji – 3zł.

Zwalnia się od opłaty skarbowej pozwolenia na budowę :

● w sprawach mieszkaniowych,

●w sprawach budowy lub odbudowy obiektów budowlanych zniszczonych albo uszkodzonych wskutek robót górniczych lub klęsk żywiołowych,

●budynków służby zdrowia, szkolnych oraz przeznaczonych na cele naukowe, socjalne i kulturalne.

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje


Sprawa:

Zawiadomienie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o wydanie zawiadomienia

Opłaty:

Opłata skarbowa:

-za każdy wniosek -5zł,

-za każdy załącznik – 0,50 zł,

Zaktualizował:Małgorzata Wiland
Data aktualizacji:2003-07-02 10:26:23