Gostynin, 29.08.2017r.

             RG.271.1.14.2017

 

INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT

 

                              Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych – przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy , w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokościach:

Część 1 zamówienia – oświetlenie drogowe – 338 000,00 zł

Część 2 zamówienia – budynki gminne- 112 000,00 zł

 

Złożone oferty:

Nr oferty

Nazwa firmy, adres Wykonawcy

Cena oferty  brutto

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

1

VERVIS Sp. zo.o.

ul. Zielona 47,

87-800 Włocławek  

Część 1 –oświetlenie drogowe - 342 652,25 zł

Część 2 – budynki gminne 113 851,31 zł

 

30 dni

Zgodnie z SIWZ

2

ENERGA – OBRÓT S.A.

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk

Część 1 – oświetlenie drogowe – 313 477,69 zł;

Część 2 – budynki gminne- 123 495,53 zł

30 dni

Zgodnie z SIWZ

 

Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności  do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.