Ogłoszenie nr 106202 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Gostynin: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sokołów


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522279-N-2017

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 96215-2017

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek  26, 09500   Gostynin, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 242 360 752, faks 242 360 769, e-mail przetargi@gminagostynin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uggostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sokołów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.1.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakres robót przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1) sieć kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym z rur Ø 200 oraz Ø160 PP SN10 lub PVC-U (lite) SN 8 - odcinek od studni D43 do D30, Ø 200 L=231,5mb - odcinek od studni D35 do D78, Ø 160 L=150,1mb - odcinek od studni D18 do SR1, Ø 200 L=462,1mb - odcinek od studni D19 do D9, Ø 200 L-431,6mb 2) sieć kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym z rur DN40 oraz DN75, PE100, SDR17, PN10: - odcinek od studni D30 do Sc3 (wraz ze studnią Sc3), DN40x2,4mm, L=22,5mb - odcinek od studni SR 1 do węzła C37, DN75x4,5mm, L=27,0mb 3) odwodnienie wykopów jeżeli wystąpi konieczność, 4) odtworzenie nawierzchni dróg, 5) odtworzenie nawierzchni terenów prywatnych (podwórka, ogrody, pola uprawne), 6) wykonanie prób szczelności, inspekcji TV oraz odbiorów technicznych, 7) wszelkie prace ziemne w ramach przedmiotowej inwestycji należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, którego koszty ponosi Wykonawca. Na prowadzenie prac ziemnych oraz sprawowanie nadzoru archeologicznego nad ich przebiegiem wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie konserwatorskie, wydane w trybie decyzji administracyjnej. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia tj. • w zakresie obsługi maszyn i sprzętu budowlanego, • w zakresie układania rurociągów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

 

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232410-9, 45233200-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT739930.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Global Systems Marcin Balcerzak,   ul. Żeromskiego 27,  09-500  Gostynin,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 553500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 553500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 774820.87
Waluta:

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: brak informacji
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.