Gostynin, 12.01.2012r.

RG.271.18.2011







ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


przedmiot zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Gostynin w ramach projektu „Pomocna dłoń”


Zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) Gmina Gostynin – jako Zamawiający zawiadamia o uniewżnieniu w całości w/w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:

Podstawa prawna:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.

Podstawa faktyczna:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 4 oferty w tym jedna oferta na część 1 zamówienia (materiały dydaktyczne) i 3 oferty na część 2 zamówienia (urządzenia i sprzęt). Najkorzystniejsze oferty z najniższą ceną dla obydwu części zamówienia przekraczają kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiajacy nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny ofert najkorzystniejszych.

Wobec powyższego uzasadnionym jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
















Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 12.01.2012r..

Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl dnia 12.01.2012r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ........2012r.