W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł (netto) do którego w oparciu o art.2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z póź. zm.) nie stosuje się przepisów w/w ustawy, Gmina Gostynin zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pod nazwą „modernizacja drogi wewnętrznej w m. Lucień (dojazd do cmentarza)”. Długość odcinka 334,0 m, szerokość nawierzchni 3,5 m.

Zakres modernizacji obejmuje:
1. Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 1169,0 m² (334m x 3,5m)
2. Miejscowe frezowanie nawierzchni 70 m² (20,0m x 3,5m)
3. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową D200 – 1169,0 m²
4. Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą min-bitum. w ilości 75kg/m² – 87,7 Mg
5. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową D200 – 1169,0 m²
6. Ułożenie w-w ścieralnej AC11S50/70 gr. 4 cm po zagęszczeniu - 1169,0 m²

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną w terenie.

Ofertę należy złożyć na adres ug@gminagostynin.pl lub do sekretariatu Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.  
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta,
- nazwę zadania objętego zapytaniem ofertowym,
- wartość oferty brutto i netto, wartość podatku VAT (wycena robót proszę sporządzić kosztorysem wykonawczym zgodnie z w/w zakresem).



Załączniki:

Zapytanie ofertowe na modernizację drogi wewnętrznej w miejscowości Lucień