Pozakonkursowy tryb udzielania dotacji 

Ogłoszenie



publikacji oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Data obowiązywania komunikatu:  10 sierpnia 2020 r. – 17 sierpnia 2020 r.


Treść


                                                                                                     Gostynin, 10.08.2020 r.

Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zamieszczam poniższą ofertę:

Rodzaj zadania publicznego – zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym.

Tytuł zadania publicznego (nazwa własna projektu)
„ Mówimy STOP używkom – sport dla każdego ”

Nazwa oferenta:
Uczniowski Klub Sportowy „SOLEC” przy Szkole Podstawowej w Solcu Solec 6, 09-500 Gostynin

Termin realizacji zadania:  25 sierpnia 2020 r. – 25 września 2020 r.

Wysokość dofinansowania zadania publicznego:
10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

 

Uwagi do oferty należy składać do Urzędu Gminy Gostynin lub przesłać na adres Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin  w terminie do 17 sierpnia 2020 roku.

Pracownik Urzędu Gminy do kontaktu: Agnieszka Rutkowska, 

tel. 24 236-07-56, email a.rutkowska@gminagostynin.pl



Załączniki:

Oferta
Uwagi do oferty
klauzula informacyjna