Zapytanie ofertowe
na „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z tereny Gminy Gostynin w roku 2020”

 I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, NIP: 971-065-94-40, Tel: 24 236-07-50
e-mail: ug@gminagostynin.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów  zawierających azbest z tereny Gminy Gostynin w roku 2020”

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż do dnia 10.10.2020 r.

Osoba wyznaczona do kontaktu:  Monika Tyrajska  tel. 24 236-07-66 / 24 236-07-68
 
VII. FORMA, MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2.   Wraz z ofertą należy dołączyć podpisaną klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3.   Do oferty należy dołączyć kopię poniższych dokumentów:
a)   zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych wydane przez właściwy organ,
b) zezwolenia na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest lub umowy ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest.
4. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin w terminie do dnia 30.07.2020 r. do godz. 12:00, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub przesłać (skan) na adres e-mailowy: ug@gminagostynin.pl.