W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym o wartości zamówienia poniżej 30 000 euro na przedmiot zamówienia pn. „Zakup samochodu osobowego”

                                                                                                                                                               Gostynin, 24.10.2016 r.

GMINA GOSTYNIN

Ul. Rynek 26 09-500 Gostynin

NIP 971-065-94-40

REGON 611015922

 

 

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

o wartości zamówienia poniżej 30 000 euro

 

Gmina Gostynin zaprasza do składania ofert cenowych na przedmiot zamówienia pn.

  „ Zakup samochodu osobowego”

 

I. Zamawiający.

GMINA GOSTYNIN

Rynek 26, 09-500 Gostynin

tel.:(24) 236 07 52,   fax (24) 236 07 69

e-mail: ug@gminagostynin.pl

 

II. Przedmiot zamówienia.

            Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych i prawnych i musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących przepisach prawa, posiadać wymagane dokumenty ( kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjna). Samochód winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli samochodu w stacji diagnostycznej przed zawarciem umowy na koszt oferenta.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż trzy miesiące

IV. Termin wykonania zamówienia : Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: niezwłocznie po dokonaniu zapłaty.

 

V. Kryterium wyboru oferty:       

  Cena – 100%.

 

VI. Opis sposobu obliczenia ceny.

W formularzu ofertowym należy podać cenę w walucie polskiej   z podatkiem od towarów i usług VAT. Cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.

 

VII. Wykaz wymaganych dokumentów.

  1. Formularz oferty cenowej – załącznik nr 2;
  2. Zdjęcia pojazdu.

 

VIII. Forma składania ofert.

1.Ofertę pisemną należy złożyć w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat – pok. 2, w terminie do dnia 31.10.2016 r. do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu   31.10.2016 r. godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Gminy Gostynin , ul. Rynek 26.

3. Otwarcie ofert jest jawne.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków objętych odpowiedzią na zapytanie ofertowe.

6.W przypadku dodatkowych pytań i informacji, wyjaśnień udzieli:

Referat Organizacyjny tel. 24 236 07 61

 

 

W załączeniu:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ;

2. Formularz oferty cenowej ;

3. Projekt umowy ;

 

WÓJT GMINY GOSTYNIN

 

/-/ EDMUND ZIELIŃSKI

 

 

Wywieszono na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej uggostynin.bip.org.pl o raz tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. urzędu w dniu 24.10.2016 r.

Załączniki

Powiadom znajomego