W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Sporządzenie audytu energetycznego ex-post dla czterech budynków szkół






 

RG.7013.17.1.2.2018                                                                   02.05.2018 r.

                                                                                      

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT


I.                     Zamawiający:

Gmina Gostynin ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin

 

II.                   Tryb postępowania:

Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zmianami).
W sprawach nie uregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy kodeksu cywilnego.

Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert na daną szkołę.


 

III.                 Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia – w terminie do dnia 20.06.2018r.

 

 

IV.                Przedmiot zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie audytu energetycznego ex-post dla czterech budynków szkół (dla każdego budynku oddzielnie) w ramach zadania: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego”.

 

2.       Audyt ex-post należy wykonać dla każdego budynku oddzielnie tj.:

- Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 1 grudnia 1939r.w Emilianowie,
- Szkoły Podstawowej w Lucieniu,
- Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józef a Piłsudskiego w Sierakówku,
- Szkoły Podstawowej   im. Władysława Stanisława Reymonta w Solcu.

 

3.  Dokumenty wymagane są do rozliczenia dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 dla projektu pod nazwą „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

4.       Audyt energetyczny należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi sporządzania audytów energetycznych.

5.       Zamawiający dysponuje w formie elektronicznej dokumentacją techniczną budynków, audytami energetycznymi opracowanymi na potrzeby realizacji inwestycji oraz wnioskiem o dofinansowanie zawierającym wskaźniki wyznaczone do osiągnięcia w wyniku realizacji zadania.

6.       Opracowany audyt dla każdego obiektu oddzielnie należy przekazać w wersji papierowej – 3 egz. oraz w wersji elektronicznej (płyta CD).


V.                  Warunki udziału w postępowaniu:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym do wykonywania audytów energetycznych.
Należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz referencje w ilości min. 1, potwierdzającą opracowanie audytu energetycznego w okresie ostatnich 5 lat.

2.       Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „ spełnia/nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni   warunku zostanie odrzucony z postępowania.


VI.                Opis sposobu przygotowania oferty:

1.       Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (będącym załącznikiem do niniejszego zaproszenia) drogą elektroniczną na adres: e.starczewska@gminagostynin.pl

2.       Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

3.       Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

4.       Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.

 

VII.              Termin złożenia oferty:

       Do dnia 10.05.2018 roku do godz. 12.00.

 

VIII.            Kryterium wyboru:

Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:

Cena – 100%

 

IX.                 Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników:

1.       Wyjaśnienia treści ofert i poprawienie oczywistych omyłek.

W toku badania i ceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

2.       Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

3.       Ogłoszenie wyników postępowania.

Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na fax lub adres pocztowy) niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

X.            Odrzucenie ofert

Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:

1.       w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu,

2.       w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem.

3. w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.

 

XI.          Sposób porozumiewania się Zmawiającego z Wykonawcami

W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem (24) 236 07 75 lub poprzez e-mail e.starczewska@gminagostynin.pl

 

XII.              Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


XIII.     Pozostałe informacje

1.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom (e-mailem lub fax-em lub pocztą).

2.       Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.

3.       Zamawiający zawrze umowę (wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia) z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym. O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania.


XIV.            Wykaz załączników

Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy

Załącznik nr 2 – Wzór umowy

 

 

 

Z up. Wójta

Zastępca Wójta Gminy Gostynin     Andrzej Szyszka

 


Załączniki

Wzór umowy pdf, 188 kB

Powiadom znajomego