Dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023
Gostynin, dnia 26.11.2018r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Parkowa 32
09-500 Gostynin
Tel. 024 236 07-77/ Fax. 024 236 07-76
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 32 przystępuje do ogłoszenia zapytania ofertowego na:
dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023
Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 30 tys. euro.
1. Przedmiot zamówienia: dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy GostyninSzkoły Podstawowej w Emilianowie
Szkoły Podstawowa w Sierakówku
Szkoły Podstawowej w Solcu
Szkoły Podstawowej w Teodorowie
Szkoły Podstawowej w Zwoleniu
Szkoły Podstawowej w Sokołowie
2. Termin podpisania umowy - styczeń 2019r.
3. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: styczeń - luty 2019r. (z przerwami: ferie zimowe, okres wakacyjny, ferie świąteczne i tkzw. dni dyrektorskie).
4.Odbiór posiłków: Stołówka Szkolna przy Szkole Podstawowej w Białotarsku oraz ze Stołówki Szkolnej przy Szkole Podstawowej w Lucieniu
5. Dowóz i odbiór posiłków do szkół odbywać się będzie w godzinach i dniach ustalonych z dyrektorami szkół (najpóźniej do godziny 11.30 każdego dnia nauki).
5. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci spełniający warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca musi dysponować odpowiednim pojazdem przystosowanym do przewożenia posiłków, spełniającym wymogi sanitarno - epidemiologiczne; osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (rozwożące posiłki), muszą posiadać aktualne badania lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
6. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą (załącznik nr 1) należy dostarczyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Oferenta – załącznik nr 2;
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia - rozwożące posiłki, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia lekarskiego z badania przeprowadzonego do celów sanitarno – epidemiologicznych
d) zaświadczenie /poświadczenie o przystosowaniu pojazdu do przewozu żywności
6. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, zastrzega sobie prawo kontroli sanitarno - epidemiologicznej pojazdu i wglądu do książki sanitarnej pojazdu oraz książeczki sanitarno – epidemiologicznej osoby uczestniczącej przy wykonywaniu zamówienia - rozwożąca posiłki - przed podpisaniem umowy, a także w trakcie realizacji zamówienia. Utrudnianie bądź uniemożliwianie kontroli i wglądu w dokumenty na żądanie będzie podstawą do nie podpisania umowy, jej wypowiedzenia w trybie natychmiastowym, podobnie jak negatywny wynik kontroli.
7. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi / Usługodawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Oferty należy dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 32, 09-500 Gostynin, lub przesłać ofertę wraz z załącznikami na adres poczty elektronicznej: gopsgost@wp.pl , włącznie do godziny 12ºº dnia 21 grudnia 2018r.
10. Ocena ofert zostanie dokona w dniu 27 grudzień 2018r.
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
13. Zamawiający powiadomi o wyborze oferty wybranego Oferenta za pośrednictwem poczty, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
14. W przypadku wystąpienie okoliczności niezależnych od Zamawiającego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy.
15. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Jastrzębska pod numerem telefonu (024) 236 07-76
Do pobrania: